torsdag 14 februari 2013

Hejsan blogg läsare!

Glad alla hjärtans dag :)
Jag är inget stort fan av denna dag, det är för mycket gulli gull och sånt trams för mig men jag känner ändå för att öppna upp mig lite och dela med mig av lite kärlek till er blogg läsare. Genom att helt enkelt säga att ni är de bästa och finaste människorna på jordens yta och våga inte tro något annat! <3

YOU GUYS MAKE MY DAY

Vill oxå meddela att jag inte kommer att rida idag.............jupp det ville ni säkert veta :P Hahah mamma och pappa e i estland under dagen och jobbar men de kommer hem lite senare idag och sen så har vi bokat bord till kl 20.00 på en liten resturang för att äta  en god allahjärtans dag middag  så jag hinner inte rida idag eftersom att träningen slutar kl 20.00 :S Fast jag ska rida imorn istället typ.



2 kommentarer:

  1. Ingen kan va finare än er tjejer <3

    SvaraRadera
  2. önskar att jag red lika bra som du sara, blööööö! E så avis <3 ;)

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)