onsdag 22 augusti 2012

Städ dag idaaaag

Nej va trååkigt -.-' Men det måste göras. Idag ska jag städa rummet (som ser ut som ett bombnedslag) och städa marsvinsburen.........YIPPEY nooot.

Sen så ska jag stoppa vid stallet på vägen hem och hälsa på Tosse, har saknat honom så grymt mycket! Hoppas att jag får honom på dressyr tävlingen.

About me...
E typ lite...tja vad ska man säga? Lite off. Inte på bloggen *här e jag mer öppen än nånsin* men i verkligheten. Ibland önskarjag att jag bara kunde vara i stallet hela tilden, hästar e ju så underbara ❤ Men som sagt mina kompisar går inte i min klass förutom Anna och Ellen dårå men man vill ju va med lite olika och inte va helt ensam när kompisen e sjuk :(

SAKNAR GÄNGET!
535806_427682043910016_215594748_n_large
Tumblr_lktr7lbggp1qc640no1_400_large



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)