lördag 4 augusti 2012

Mycket snack...

Det är mycket snack om det där med Patrik Kittel, han har blivit anklagad för "djurplågeri" av tyska ridsports tidningen ST.Georg. De säger att de såg honom rida Scandic i olaglig form på framridningen.

Update; Så säger Patrik själv om bilderna som publicerats: Det handlar om några få ögonblick och publiceringen är ett slag under bältet. Jag har ingenting att dölja och det där är inte hur jag rider min häst. Jag red inne på den stora arenan med massor av folk runt omkring, som kunde ha reagerat om något inte stod rätt till. Det var i samband med att Scandic studsade till som bilderna togs, säger han och fortsätter:
- Jag har ingenting att dölja. Jag har inte ridit min häst på ett felaktigt sätt. Jag är ganska hårdhudad när det gäller sådana här saker. Vem som helst kan komma ut på en tävling och se hur jag rider min häst, säger han.

Och jag tror honom, jag tror att allt det här är true bullshit!

XOXO SARA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)