tisdag 21 augusti 2012

Första dan i skolan...

BLÖÖÖÖ. Många tycker att det är roligt att börja skolan få träffa kompisar osv. men inte jag, bet ni varför? För att jag INTE trivs i min klass...alla mina kompisar (förutom 2) går i 8D & 8E. Jag går i 8B :(
Man försöker hålla en konversation eller åtminstone haka på och lyssna å nån. Men vem bryr sig? Ingen. Idag vara bara så typ att jag står och pratar med några (som jag tror lyssnar) och helt plötsligt börjar allihopa prata med varan (jag håller fortfarande på och pratar då) och då ere ju ganska uppenbart att de inte har lyssnat ett skit...
Tur att man har hästarna iallafall, de lyssnar, de sviker inte & och de får en aldrig att känna sig bortglömd eller utanför ❤
XOXO SARA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)