lördag 30 juni 2012

tillbaka nuuuuuuu ;)

Galet mysigt ridläger med grymma kompisar och underbara ridpass!
Serriöst! Im in heaven!


Ponnyn man fick då? vem var det?


Red en ur fin HÄST hela veckan!
Fina Refill.


Så underbar häst asså.
6årig kille med mycket personlighet! man måste liksom älska honom
Lite tittig och så men vad ska man förvänta sig?

okej första dagen då ;)
Ska hämta fille i hagen och så klart är det typ storm ute?
hehe Astrid tar Musse och jag tar fille och hästarna blir något rädda och börjar springa lite smått.
Då ser dom 5 andra hästarna det och börjar springa förbi våra hästar.

Kaos säger jag bara!
Fille sprang iväg förts med mig sen sprang han iväg utan mig.
Bara tja då eller?
hehe men sen sprang dom ner till grinden så vi fick in dom iallafall ;)


vissa hade lättare att fånga sina hästar? hehe söta Almy och söta Dahlia 

Sen träffa vi mysiga vänner från förra året! :D
Och såklart nya underbara vänner ;)
Thinkin of you ståhlmannen ;D <3

Vänta 1år till.... Fy tusan de kommer ta så galet lång tid men det finns nog massa annat kul under tiden? 

Det blir nog nån ridlektion där isommar? hehe gash steff hade rätt! Pratar om ganthem HELA tiden!

1 kommentar:

  1. Ståhlmannen HAHA skön!!! <3 :D nästa år kör jag hela veckan!

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)