torsdag 7 juni 2012

känslor...

mycket känslor som kommer nu...
Jag ser bilderna och det stämmer en sak...
En bild säger mer än tusen ord...


Du är mitt <3 gumman!
Dock inte denna sommar... Du blir någon annans och jag kan bara stå och se på medan jag känner hur avunsjukan trycker i magen...
Men vi hade vår tid tillsammans! Och fanimej vad vi hade kul! Det syns på oss båda!
Vi trivdes med varandra!


 Varför skulle jag bli för lång?! kommer ihåg hur jag grät i slutet av lägret...
Har alltid älskat dig och kommer alltid! Men du komemr hitta någon ny... En som passar dig minst lika bra!
Det hoppas jag iallafall! Jag komemr nog ändå alltid smyga med lite extra knäckebröd åt dig ;)


Vi kanske inte var snyggast i våran teknik... (bevisar bilden ovanför)
Men om man tittar på bilden... Den strålar lycka! 
haha och ibland har vi mer eller mindre stil vi 2... <3
Men vem f*n bryr sig?  ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)