fredag 22 juni 2012

haha

serriöst?!

asså shit va folk leker"JAG.KAN.ALLT.OM.DIN.HÄST"

Och för er som kanske inte förstår! Jag kommer inte göra detta schema varje vecka.Jag kommer göra det hon klarar.



men hon måste vila någon/några dagar i veckan!!


Svar: jag rider Glimma rider inte direkt så jätte jobbiga ridpass.
Dessutom! JAG vet vad hon klarar! jag rider igång henne i minst 20minuter för att hon inte ska bli stel och efter skrittar vi tills hon har lugnat ner sig.

Hennes vilodag blir när vi skrittar ut... Då njuter hon. Vi tar det lugnt. Jobbar inte utan bara chillar och skrittar vid vägkanten. 

Anledningen till att jag tar upp det här ganska allvarligt trots bara en kommentar så har jag många i stallet som kommenterat.
Men vet ni vad?
JAG BRYR MIG INTE VAD NI TYCKER!

För jag vet vad hon klarar och vad vi ska jobba mer med och jada jada.

Så bara så att ni kan ta det lite chill och sluta tro vad som är bäst? Okej? 

Blir nog bäst för alla så...

Och bara så ni vet ;) jag är ingen nybörjare! jag vet hur man tar hand om en häst.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)