fredag 17 maj 2013

me love ;)



Asså skämtar inte! Såå super cute. En tröja med sjuuukt mcket style. Detta är något man blir uppmärksammad för! Skapar mycket kommentarer, and you know i love it ;)
Altså ibland köper jag grejer bara för att störa alla dom där ponny mammorna, dressyrtanterna eller whatever.. Kommer ihåg första gången jag tävlade med rosa chabrak och luva.

Ryttaren som också skulle hoppa samma häst fick låna den egftersom hon hoppade innan och då råkade jag sitta breve 2 stycken dressyrtanter och det första jag hörde dom säga var "Rosa..? Är detta ett dagis eller?" 
Det tillfället höll jag på att garva på mig! var så sjukt roligt att höra allt dom hade att säga om min lilla outfit ;)
5starter senare var det jag som skulle starta och man såg direkt på deras ansikten att dom såg liksom.. shit där var tjejen vi satt breve när vi snackade skit om hennes outfit.. 


Aaahhh alltså det var ett underbart ögonblick ;) Karma is a bitch.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)