onsdag 5 juni 2013

Grönan

Hej hej! Nu är betygen satta, vi får dock inte reda på dem förs än den 12:e. Men nu har jag tid att blogga iallafall ;)
Vi va på grönalund med klassen igår för vi hade nått som kallas för klassensdag (spendera en dag med sin klass för att komma närmare varandra). Kvällen blev ganska lyckad ;D

Jag som är livrädd för bergodalbanor, åkte min första någonsin igår XD jag veeeet att ni säkert tycker att det är sjukt att jag ALDRIG hade åkt en bergodalbana förut! Men som sagt, jag e livrädd ;) fast det var ganska kul när man väl åkte.

/Sara













3 kommentarer:

  1. Bergodalbanor e skit kul!

    SvaraRadera
  2. E oxå skit rädd för bergodalbanor :S

    SvaraRadera
  3. Fina bilder :) Längtar såå till att åka till grönan nu!!!

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)