tisdag 17 juli 2012

Den 25:e juli

Så drar jag till franska rivieran (har ett hus där för dem som inte visste) :)
Där har jag internet och dator så blogga kommer jag absolut att göra! ❤ Sen den 15:e augusti så åker jag hem från Frankrike och den 16:e drar Ellen och jag till Mossebo ;D

Shit....Frankrike i 3 veckor..............jag kommer ju att va brun som en pepparkaka XD
Och så kommer jag förhoppningsvis dra till Ranch el bronco och rida en 3h uteritt på Tango!! LML! ❤❤❤❤❤

På Mossebo kommer Ellen och jag va i stallet typ 24/7, haha stackars Harriette kommer vara super trött på att bli ompysslad hela tiden! ;) Ne skoja bara! Hon måste ju oxå få lite sommarlov, eller hur? :)
Men vi kommer bara vara där i 5 dar (inklusive rese dagarna). Mihihi jag ska minsan släpa med Ellen på en och anan joggingtur ;) Men det är ju faktist ett måste då det är superfin natur där, helt knäpptyst, åkrar och djupa skogar! Vad mer kan man önska sig!? Åh juste jag glömde säga att det finns en sjö några minuter ifrån huset ❤ LÄÄÄÄÄNGTAR DIT!!!!!!!!!!! :D

Hoppas att ni oxå har en super sommar? ❤
XOXO SARA, här kommer först en bild på huset i Mossebo och sen en bild på huset i Frankrike:

1 kommentar:

  1. Båda ställena ser super fina ut! :)
    Förresten, vet du vad som hänt med Ellen? Hon har inte bloggar på jätte länge?! :/

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)