måndag 31 oktober 2011

skit va jag bölar!

Shena bloggen!
Ja har tänkt på en sak...
Jag gråter åt typ ALLT!!!!
Ok ;) <333 min lilla lista på vilka filmer/bocker jag gråte mest på:
1. Titanic (fyfan asså)

2. The last song (asså om ni kunde se mig då! :'D )

3. House of night (alla böcker! Börjar böla när nån dör, asså när nån vampyr dör ;) )

(tog den fjärde boken på bild eftersom att jag läser den just nu! Rekomenderar verkligen dessa böcker!!! Vet att sara oxå gör det!!! <3333 :D )

4. När jag slutade min mellanstadie klass (vet att det inte är någon bok elr film men jävlar vad jag bölade... Asså det slår nog fan alla dom här 3 tsm!!!! )

XOXO ELLEN<3

3 kommentarer:

  1. asså shiit vilka trååkiga filmer! jag typ läste den boken när jag var typ 10 år!!! -.-'

    SvaraRadera
  2. Tack... me LOVE taitanic och house of night böckerna!

    SvaraRadera
  3. dryg tjej... -.-' >.<

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)